SUPPORT - for ansatte og elever/foreldre

Trenger du hjelp med din chromebook eller pc? Har du problemer med din skolekonto?

Håkan Funck er IKT-ansvarlig på skolen i tillegg til å være rektor.

Informasjon om leverandører: Skolen benytter Serit Eltele for IKT-tjenester som internettanslutning, filserver, antivirus etc.  Vårt trådløse nett er levert av Tomorrowtoo, og vi bruker dem i noen grad til IKT-drift.

Google leverer tjenester som vi bruker i arbeids- og skolehverdagen. Googles tjenester for skoler er en del av pakken som kalles Google Workspace. Vi har en standardavtale for skoler. I Googles kjernetjenester for skole er det ikke reklame. Allt innhold eies av skolen/brukerne, og innholdet brukes ikke for sporing/reklame.

Vi har Feide-innlogging til ulike tjenester og har avtale med Identum AS for drift av feidekatalog og synkronisering med brukerkontoer.

IKT-ansvarlig bruker også Onlinepartner AS som support og støtte for trygg og sikker håndtering av IKT.

Kontakt for support:

support@akgskole.no